Fin blogg!

Som ni kanske har märkt så har min blogg blivit väldigt fin nu! Och det är pga min fina lilla katt Katja
( www.kaattizz.blogg.se ) som har gjort det! Tack bebis! såå... Som jag sa förut så ska jag göra noveller, de kommer ofta att handla om 1D såklart, och det börjar jag med ikväll och kommer troligen ut imorgon, första kapitlet! Wohooo! Lol...
Aja... Jag vill bara säga att jag är glad att ha en blogg igen. Jag har varit rätt så rastlös utan något att göra men nu, nu har jag min blogg så nu är jag glad! Jag skulle gärna vilja läsa några nya bloggar också så ifall ni har bloggar eller vet en blogg som ni vill att jag ska läsa så är det bara att kommentera dem! Jag gillar novell bloggar helst men andra kan också va kul! :) tack för att ni läser! <3 puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0