Omg...

Herregud! Från två till nio besökare på två dagar :o det är ju läskigt men väldigt roligt! :DDD nu är jag riktigt glad! Just nu så ser jag på nån Superman film, vilket jag verkligen är lycklig över OCH jag börjar bli frisk OOOOOCCCHHH jag åt morotskaka idag till efterrätt... MOROTSKAKA!!! BÄSTA DAAAN! Någon som längtar till nästa kapitel av live while were young? Jag vet att jag gör det iaf! Men den kommer upp nån gång nästa vecka så ni får vänta ett tag till... Glad är jag iaf... Jaa... Jag ska åka till landet imorrn och vet inte ifall jag kan skriva där men på måndag så kanske jag skriver... Eller kanske söndag... Aja! Ni förstår! Här är bilder på min älskade Superman! PUSS ALLA ÄLSKADE LÄSARE!!!<333


Kommentarer
Postat av: Katja

Ofta vart ligger ditt landställe nånstans 😨 fick också typ 10 besökare idag. ~gimme five~

2012-09-01 @ 14:11:21
URL: http://Kaattizz.blogg.se
Postat av: Jag vill gärna ha ett nytt kapitel din lilla majs

Postat av ana

2012-09-01 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0