Godmorgon godmorgon

Tjänare. Eftersom jag inte kunde åka till landet så har jag ingenting att göra så jag tänker börja skriva på andra kapitlet av Live while we're young nu men förvänta er inte att den blir klar idag... Den kommer nog ut imorgon eller i övermorgon. Jag fick en tidning igår... En tidning med One direction special! Det enda som är jobbigt med dem är att man redan vet ALLTING som står i dem. Men jag fick 6st posters, ett test där jag passade ihop med typ Louis och så fick jag ha nåt att göra i en halvtimme. Nu ska jag fråga runt lite bland folk jag känner som var med när jag såg 1D och de ska berätta hur det gick till exakt för jag kommer inte riktigt ihåg allting... Så hejdå alla små enhörningar! Pusssssss!!


Kommentarer
Postat av: Trooodi

Åååh! Jag önskar mig kludd nu för tiden jag måste stötta upp alla posters haha

2012-09-02 @ 11:33:47
URL: http://Www.anasian.blogg.se
Postat av: Katja

Älskar dej enhörning

2012-09-02 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0