Live while we're young 5

Tidigare:
Jag gick upp och kände mig glad så jag gick in på twitter. 11 nya följare... plötsligt så såg jag hur folk skrev om att killarna var på flygplanet och flygplatsen och sånt.
- Va?! Har dem åkt tillbaka? Jag satte mig i sängen och deppade. jag kommer aldrig att se dem igen!


Veckorna gick och jag började vänja mig vid att One direvtion inte var där längre. När sommarlovet började så blev jag i alla fall på lite bättre humör. Jag fattade att jag aldrig skulle få samma chans igen...
 
"Olivia! Ska vi gå då?" Ropar Ana från nedervåningen. "KOOMMMEERRR" skriker jag och springer ner för trappan, jag har tänkt ut i flera veckor vad jag ska ha just den här dagen. One direction ska uppträda på Svenska X-factor och jag har fått biljetter! Det var inte lätt, jag hade suttit långt innan man fick dem och väntat till exakt rätt sekund. Vi ska möta Aieh och Katja utanför deras hotell för att försöka se dem innan de åker till globen vilket vi också gör då. "Vad tror du de kommer att sjunga?" Frågade Ana mig medan vi gick mot pendeltågstationen. "Troligen LWWY" Svarade jag och tog upp min mobil. Liam hade tweetat: "We're so exited! I'ts gonna be huggggge!!" Jag ler och tänker på hur det var förra gången de var här. "Tänk om Harry känner igen mig..." Mumlade jag för mig själv. "JAA, Det skulle va as... as... aaarrgghh!! jag vet inte as coolt?" svarade Ana och vi skrattade. "Haha, min lilla gris..."
"Varför tog det så himla lång tid? De åker nog snart!" Säger Aieh och går mot oss. Några andra tjejer stod också utanför hotellet. Katja kommer springade mot oss. "DE KOMMER UT, DE KOMMER UT!!" Vi springer mot ingången och ser deras ansikten. De ler och vinkar till alla. "Jag tror de väntar på sin bil..." Mumlar jag och försöker tränga mig fram bland alla tjejer. Plötsigt så står jag längst fram. Jag vinkar och ler men skriker inte som de andra, jag är inte den typen. Det känns som att vinka till en vägg, de besvarar det inte. Jag ser hur Harry vänder blicken och har sina ögon fästa på alla skrikande tjejer, han kollar igenom folkgruppen och ser mig. Han stannar med blicken och tänker efter en stund. Jag blir helt mållös och vinkar som en galning. Harry kommer fram till något och går fram till Louis. "LOUIS, LOUIS! Hör jag honom skrika medan han petar på honom. Harry pekar på mig och säger sedan något jag inte hör. -Pekar han på mig!? mig!? omg!!

Så det här var alltså framtiden... fjantigt eller hur... Jag vet att jag inte skrivit på typ år men nu tror jag att jag är tillbaka! Hoppas att ni gillar det jag skriver! Tipsa era vänner eller andra bloggar om min blogg ifall ni gillar den! Jag älskar att skriva och hoppas att någon läser också! Skriver kanske en-två gånger i veckan! Men jag måste plugga också för att få riktigt bra betyg, see ya love ya! <333

Kommentarer
Postat av: Larziz

men alltså den var för kort .

2012-10-15 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0