NY BLOGG! <3

Hej! Jag heter Olivia och har den här bloggen. Här kommer jag att skriva om mitt liv, One direction och skriva noveller lite ibland.
Lite om mig:
Jag är en tjej från Stockholm. Jag såg 1D i maj 2012, fick två highfives av Paul och jag tror att Harry vinkade till mig eftersom jag lämnat ett brev till dem genom Paul... Jag VET att dem fick det eftersom han gick in till dem direkt efter och kom ut utan brevet. lol ska inte tjata om det nu :P Jag är Superman, bara så att ni vet!
Jag gillar att läsa (helst fantasy), kolla på filmer (särskilt superhjälte filmer som Batman, Ironman och Spiderman filmer eller filmer om saker som hänt i historien som Titanic) Jag kommer även att gifta mig med Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payn, Zayn Malik och Harry Styles. När jag blir vuxen så ska jag bli en skådespelare/författare/regissör eftersom jag gillar filmer och böcker. Tack för att du tog dig tid av ditt värdefulla liv att läsa min lilla text och jag hoppas att du kommer tillbaka och läser sen igen! TACKAAAAAR!! <333333 Puuuuuss! See ya love ya! ;D

Kommentarer
Postat av: katja

payne*;)

2012-08-28 @ 20:40:20
Postat av: Olivia

Haha, vet men min iPod typ byter namnet och bajsar på sig.. LIAM JAMES PAYNE

2012-08-29 @ 12:29:03
URL: http://Iapiagullefia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0